Instrukcja korzystania z BIP
Menu gÅ‚ówne strony podmiotowej znajduje siÄ™ w lewej sekcji strony i tworzone jest przez redaktora strony podmiotowej. Menu zbudowane jest na podstawie kategorii tematycznych, do których dodawane sÄ… komunikaty.
Treść komunikatów to informacje publiczne wyÅ›wietlane w gÅ‚ównej części strony BIP. Po klikniÄ™ciu na wybrana pozycjÄ™ menu wyÅ›wietlÄ… siÄ™ wszystkie komunikaty dodane do wybranej kategorii tematycznej.
Rejestr zmian - to informacja generowana automatycznie dla każdego komunikatu. Rejestr zawiera poniższe dane:
• Temat informacji
• Podmiot udostÄ™pniajÄ…cy informacjÄ™
• Ilość wyÅ›wietleÅ„ komunikatu
• Kto wytworzyÅ‚ informacje
• Kto wprowadziÅ‚ informacje
• DatÄ™ wytworzenia informacji
• DatÄ™ udostÄ™pnienia informacji
oraz dane zwiÄ…zane z historiÄ… zmian komunikatu:
• Data zmiany komunikatu
• Opis zmiany
• Informacja o osobie dokonujÄ…cej zmiany
Wszelkie informacje zawarte w rejestrze zmian można wydrukować dzięki opcji Drukuj, dostępnej w oknie dialogowym wybranego rejestru.
Publikacja dnia: 04.09.2012
Dokument z dnia: 04.09.2012
Dokument oglÄ…dany razy: 1 658